Benimki bi on gun sonra 14 aylik olucak ama tatli kizim hala yurumuyor 😅 bir yerlere tutunarak yuruyor istedigi yere gidiyor, ama destek olmadimi emekliyor. Yemegini zaten cok uzun zamandir kendi yiyor, corba tarzi seyleri ben yediriyorum.
Konusmaya gelirsek kendi halinde bir cok sey soyluyor ama tam anlamiyla baba, dede, at, nee (Flemenkce hayir anlaminda) kopek gorunce hav hav, ordek gorunce de kwak kwak diyor 🤣 anneyi israrla soylemiyor. Aaaa baa diyor. Yemek gorunce yada acikinca mammmammm diyor
Artik cok iyi anladigini da belli ediyor. Ornek agzini sil diyorum bezi alip agzini siliyor. Corap veriyorum ayagina goturuyor. Yada puzzellari dogru yerlestiriyor. Kitap okumayi cok seviyor kendi diliyle bir seyler anlatiyor bana🤣 bu arada yemegini de kasik ve catalla yemeyi cok seviyor beceriyor da