sematurk Kızlar bebeğim 4 aylık. Dün gece kusmaya başladı sabah acile götürdüm. Kabız ve kaka yapamadığından kusuyor dedi ve duphalac verdi. Kabızlıktan olur mu ? Şimdi çok az yiyor. Var mı aynı durumu yaşayan 😔☹️