Merhaba canlar 1 haftadır ishal oğlum geçmiyor benım gibi yaşayan var mı eridi çocuk ya çok üzülüyorum doktora 2 kere gittik serum taktı ne kanda ne kaka tahlilinde birsey çıkmadı temız. Doktor’un dediğine göre bu enjeksiyon son zamanda bizimde bilmediğimiz bir hastalık ve gecmıyor 10 gün sürer dedi sadece sıvı kaybetmesin cınko ve maflör damla verdi ama çocuk zayıfladı ne yapacağımı sasırdım