Merhaba arkadaşlar, Tekridağında yaşıyorum ve 5 aylık bebeğimin dünden beri ateşi yükseliyor ve sürekli huysuz , ağlıyor. Şehir hastanesine gittik kan tahlili yaptılar ve enfeksiyon olmayınca , 4 saatte bir Calpol verin diyip gönderdiler . Kendi doktorumuz İstanbul da çünkü güvenebileceğim bir doktor bulamadım ama şimdi bebeğim burnu akıyor,öksürüyor ve dişleri çok kaşınıyor acilen bir doktor bulmam lazım , emzirmekten başka bir şey yapamıyorum. Doktor olarak bildiğiniz var mı ya da bebekler grip olduğunda ne yapabilirim?