Kafama takılan bir şey var arkadaşlar birde sizin fikrinizi almak istiyorum doğum yapalı iki buçuk ay oldu ve daha adet görmedim ama doğumun 24.gununden beri doğum kontrol hapı kullanıyorum çevremdekilerin bazıları adet görmediğim için hamile kalamayacağımı yani hapı boş yere içtiğimi söylediler çoğu da içmeye devam et dedi doğrusu ne bunun 😄 içmeye devam edeyim mi adet olmayı bekleyeyim mi