Atssssss000 Kizlar merhaba kizim 4 bucuk aylik, yaklasik bi haftadir hasta burun akıntısı afedersiniz balgam oksuruk hapşırması var. İlac kullaniyoruz ama bu son 2 gundur cok koyu bi yesil sekilde kaka yapiyo sizce neden bilgili anneler yazabilir mi 🙏🏻🌸
sevimliidostlarr Atssssss000 koyu yeşıl kakayı ben birinden duydum fazla demırlı vıtamın alırsa veya cok kan ılacı alırsa ama ne kadar dogru bılmıyorum
ssunacicek Atssssss000 ben mamayı değitşirsim kabızdı bırmalde ywsildi ama kabızdı cok farkedilmiyodu aptamile gecince aynı gün iki kere yaptı ve ikisi sıvı ve koyu yesildi bende anlamadm amaa yaptıgından ni gün önce bal kabagı ve havuc püresi yedirmiştim bidaha yedirmedm daha kaka yapmadı bende anlamıyorum bedn acaba
belinay0316 Atssssss000 bizde geçen hafta ilaç kullandık kaka rengimiz hemen değişti ilaç bitti iki gün normal sarıya döndü ilaclardan da olabiliyo
Atssssss000 sevimliidostlarr evet kan ilaci veriyorum bende gorunce korktum umarim ondandir, teşekkür ederim yorumunuz icin🌸
ace42 Kakasında yeşillik varsa normal balgamı kaka yoluyla atıyor demişti doktorum ama kusmada varsa sıkıntıymış
Honeybaby1 Atssssss000 bizim doktorumuz yeşil kaka normal dedi ,içinde kan olmadığı sürece sıkıntılı bir durum yok diye söyledi ,yediklerinden olabiliyormuş
msacarr Atssssss000 sizin yediğiniz birşeyden olabilir yada uşutmus olabilir , veya siz uşutmus olabilirsiniz sizden soğuk geçmiş olabilir takip edip gözlemleyip devamı halinde doktora goturmelisiniz