Bizim antibiyotik kullanmamıza rağmen geçmeyen bir öksürüğümüz vardı balgamlı ve hırıltılı bir şekilde nefes alıyordu. Trendyol dan bakabilirsiniz , BEYORGANİK organik bey öz ve bey tonik 2’li kış kiti aldım. Yorumlarını okudum ve bana denemeye değer gelmişti. Benim bebeğin 15 aylık olcak , 2 güne geçirdi öksürüğünü çok şükür. Ona bir bakın isterseniz siz de . Yorumlarını okuyun, doktorunuza sorun . En ufak bir vücut kırgınlıgımızda eşim de ben de kullanıyoruz , aile boyu içiyoruz yani . Benim de öksürüğüme iyi geldi. Aklınızda bulunsun , belki aklınıza yatar. Geçmiş olsun 🍀