123abcf bende 1 Damla yerine 3 damla vermiştim kalındı D vitamini fazla çıkmıştı ama ben uzun süre fazla verdim. Doktor kontrolünde laf arasında 3 damla veriyorum dedim doktor bile şaşırdı panikledi hatta hemen kan testi istedi. Zaten hergün kusması vardı ;( sebebi D vitamini fazlalığıymış 3 ay ara verdik çok şükür normale döndü eğer bi sefer verdiyseniz sizde 3,4 gün vermeyin sonra devam edin. Ama içiniz rahat olsun isterseniz bi sorun doktorunuza