Bebeğim 3ay 20 günlük başını sürekli aşşa doğru tutuyor çenesine doğru kucağımızdayken falanda anakucağı var sürekli onda yatıyor oda başını biraz aşşa doğru tutmasına sebep acaba ondan kaynaklımıdır normal duruş dik pozisyonda çok nadir tutuyor acaba daha erken mi ben mi evham yapıyorum sizinkilerde de var mı bu problem