Kizlar merhaba oglum 3 bucuk yasinda bende suan hamileyim dogumuma 2 ay kaldi ama oglum son zamanlarda bana seni sevmiyorm sen guzel degilsin git falan diyo tirnaklariyla tirmalayip duruyo bazende gelip öpüyo sürekli bir ruh hali degisikliginde ama babasina karsi oyle degil dogdugundan beri cok bagli ona napsada asla ona tepki verip kzmaz hep sever babasini ama bana neden boyle davraniyor bilmiyorm nerdeyse tandigi cocuklarn anneleri benm annem olsn diyor yanlis veya bu ara degisik yaptigm birsey de yok hatta bebek olcak diye ona güzelce anlaiyorm onu kiskandirmicak sekilde bir hazirlik yaptigimda bebege ona da aynisindan almaya calisiyorm Bu halimle.nerdeyse hergun parka gezmeye bi yere cikariyorum.onu yemegini bakimini eksk etmiyorm ama asla sözümü dinlemiyor odasini daginik birakmak istiyor yani bi cocuk annesini sevmez mi gercekten neden boyle davraniyor ne yapablrlm lütfen bi akıl verin bana 😥