meryemkisa merhaba ,uyku gerilemesi ve 4. Ay atağı vurmuş sizi. Sen destek arttırmadan devam et, ataklar benim kızımı da çok etkiliyor, sancılı geçiyor.. bazı bebekler böyle ama artık alışkanlık da başlayacak. En iyisini yapıyorsun. Çok zor, hatta bence en en zor atak, beni benden almıştı ama geçecek. Böyle böyle büyüyorlar annesi.