Kızlar bebeğim 6.5 aylık 6 aya kadar çok pişik sorunumuz yoktu olunca da hafif bepanthol sürerdim geçerdi 6 aya gelince ek gıdaya geçtiğimizden beri 4 5 defadr pişik oluyor ama çok kötü yanı domates gibi . Yıkıyorum açık bırakıyorum bepanthol sürüyorum ama asla fayda etmiyor . Ne yapmalym yaşayan oldu mi nasıl geçecek neden okuyor yani farklı şeylerde vermedim hiç 3 gün kuralyla yoğurt yumurta sarısı ve denediklerimi verdim hep sorun olmadı yani. Nerede yanlış yapıyorum çok üzgünüm