İkiz bebeklerim var yaklaşık iki haftadır mama icmiyorlar 3 aylık.olacaklar daha öncesinde bellirli bı ölçüde mama.yapardim.ikiside tekte içip uyurdu şimdi o bellirli ölçünün sadece yarisni iciyorlar gelişim geriliği olur zayiflar diye çok korkuyor zorluyorum ama icmiyorlar ne yapmam lazım bilen varsa yazsın lutfen