Kızlar bişey sorucam kızım 15 aylık tutunup yuruyor elindən tutdugumda da guzelce yuruyor ama biraktigimda kosup tutmaya yer ariyor illaki bir yerden tutmak istiyor yururken ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim tavsiyeniz varmı ufak düstügunde bagira bagira agliyor sanki kafasını kirmış gibi fikir bildirenlere tesekkurler onceden