Anakumm 4 gün sonra 5 aylık olacak bebeğim 3 gündür uykuya dalmada çok zorluk çekiyor akşam arabayla tur atıyoruz ancak öyle uyuyor aynı problemi yaşayan var mı siz neler yapıyorsunuz 🥺
Dilanmiray Anakumm 4 ay 20 günlük kızım var 3-4 akşamdır bizde arabayla dolaşıyoruz öyle uykuya dalıyor
Poyrazannesi0 Anakumm 6 aydan selam hala 2 güne bir arabayla tur atıyoruz 4 ay civarında 42 km yol yapmışlığımız var 😂
tugcetin26 Anakumm 6 buçuk aylık olduk ne gündüz ne de akşam uykularımız var uyusa da 10 dk sonra uyanıyor. Hele geceleri uyutmak için tam bir savaş veriyorum . Uyuyor yatırıyorum 10 dk sonra uyanıyor geri zorla uyutuyorum geri uyanıyor kafayı yemek üzereyim
Fatma-1234 Biz 11 aylığız biz de bir haftadır arabada uyutuyoruz psikolojim bozuldu artık mücadeleden
Fatma-1234 Bu durum nasıl geçecek ama sürekli böyle olmaz ki alışkanlık olmasından korkuyorum gir çık üşüyecek akşamları da her gün diyorum bugün uyuturum ama olmuyor gerçekten
Anakumm Fatma-1234 aynı korkuları yaşıyorum bende alışırsa her gün her gün arabayla mı gezilir soğuklarda başladı ama eşim bu da geçecek alışmaz diyo.
Fatma-1234 Anakumm aynı şekilde benim eşimde öyle diyor ama uyku geçişi çok zor bi bebekti zaten bu arabada uyutma iyice korkuttu beni
Zeynepbayduk Anakumm Evet geçecek benm kızımda öyleydi çok zor uyutuyordm dalmakta baya Zorluk çekiyordu çok şükür o günler geçti şuan 7.ci ayimiza giriyoruz çok şükür uyku problemi bitti 🙂
Aysecelik 6 aylık oldu ama hala gece uykuları hatta gunduz uykularıda hiç yok sürekli ağlıyor özellikle son bir aydır işler iyice çığrından çıktı kafayı yemek üzereyim
Fatma-1234 Aysecelik bizim o aylarda çok iyiydi uykumuz 10. Ay da çok zorlaştı bir haftadır arabadan başka uyumuyor
Fatma-1234 Eleştirilmekten de yoruldum nasıl uyumaz pes etme diyorlar ama artık ağlamaktan sesi gidiyor diyoruz biraz sakinleştirelim bekliyoruz oynuyoruz o zaman iyice dağılıyor uyku
Anakumm Fatma-1234 bu akşam yine arabayla gezdik uyudu eve geldik çığlık çığlığa ağlıyor götürdüm bizim yatağa ışık kapalı telefondan da bi ninni açtım mızmızlandı benle oynadı o yana bu yana derken bide emzirdim en son dokunuş uyudu çok şükür yarın ola hayrola inşallah