metehaninannesiiii melegininannesi38 bez dolu olunca degitirecegin zaman o 1 bez olarak sayiliyor bu mavi çizgi onde olduğu icin hemen cis gelse mavi oluyor arka taraflar kuru oluyor bezi ne zaman değiştireceğini bilirsin o zaman 1 bez olur
Umutveannesi melegininannesi38 tamamen maviye dönünce bir bez olarak sayılıyor. Margarin ağırlığında olur ortalama olarak neolmusyaani
silaa66 melegininannesi38 asko ben maviyken değiştiriyorum zaten o kısım doluyo o işaret de değiştir anlamında😂🌸
melegininannesi38 Umutveannesi ciddi mi diyorsun ozmn benim.sutum yetiyo sari hiç kalmayacak onu diyorsun demi
Umutveannesi melegininannesi38 aynen canım sarı kalmayacak. Tek seferde işediğinde tamamen mavi olmayabilir iki kere işeyince de maviye dönebilir
melegininannesi38 Umutveannesi tamamen mavi olunca atayım resim ben ozmn bak tatlım yoksa kafayı yiyeceğim ya 🤣🤣🤣
melegininannesi38 Umutveannesi  Bu sekil.olunca mi sayiliyo
silaa66 melegininannesi38 hayır mavi olunca dolmuş demek hep öyle değiştirdim ıslaklık göstergesi veya elinle sık jel gibiyse degistır🌸
benimoglumukurtarinesraa Hayır bezin tamamen dolu olması bir bez olarak sayılmıyor. Bir yumurta yeri kadar çiş bir bez sayılıyor bunu uzmanlar söylüyor. Yorumlarda yanlış yönlendirme olmuş araştırabilirsiniz