Minikpankekim canım benim anladığım öncellikle senin sakinleşmen gerekiyor… ilk çoçuğun sanırsam, uyku konusunda aşırı stres yapmışsın .bir anne ne kadar stresliyse bebek daha fazla oluyor Gündüzleri uykusuna takılma uyur uyumaz bebeğine odaklan oyna bebeğinle sev öp sarıl biraz temiz hava aldır dışarı çıkart evin işide kalsın önemi yok…Akşamlarıda önce sen sakin ol duşunu al Eşin ilgilensin bu sırada sonra akşam 8 .9 gibi pijamalarını giydir bebeğinin suyunu içir havalar soğuduğu içinde 2 günde bir duş aldır artık Sonra emzirmeye geç Ve ninisini aç lambalarıda kapat hadi anneciğim uyuycaz artık de sarıl öp yatır tekrar ağlarsa yine aynı işlemi tekrarla dedğim gibi zor bir süreç ama devamlı yapmalısın Kendine ve bebeğine doğru düzeni bulmalısın ve alışana kadar aynı şekilde tekrarlamalısın sürekli farklı yollar deneme uyutmada 4 çoçuk annesiyim Kuzenlerimin bebeklerinide büyüttüm bu yüzden tecrübe dayanarak söylüyorum (ben Abdullah beyhanın Hz.fatıma anamızın ninisini açıyorum)