ayybukemm06 amin amin ben silbaştan oldum ama kızım 13 yaşında şuan ve benim 5 aylık oğlum var☺️Canım aşağıda gördüm emzirirken yapma bence emzirme sürecinde ikinizde yorulursunuz bitince yap ben 2,5 yaşında gece beslenmesini kestim öyle ayırdım Bebekle güven bağı artıyor çünkü şuan Ayırma bitsin Annem çoçuk doktorunun çoçuklarını baktı büyüttü 4 çoçuğunu hemde Karısıda yardımcı docentti doktor derdi hatta doğru zaman gece beslnemesi bittiğinde derdi ve çoçuklarınada öyle yaparlardı uzun uzun anlatımlı detaylarıda var hatta ama kısacası şuan olmasın yinede annesi olarak doğrusunu sen bilirsin