Güzel anneler bebeğim 19 günlük ve 2 saate bir emziriyorum geceleri 3 saate bir oluyor bu doktorumuz geceleri 3 saate bir yapın dedi her şey iyi güzel ama biz anneler ne zaman şöyle şu geceyi uyanmadan uyucaz isyan eder gibi konuşmuyorum yanlış anlamayın onun için her gece uykusuz kalırım sadece merak ediyorum 😃😌 kaç aylıkken biraz daha rahatlarız