Feyekum Hareketli ve ani hareketleri var dün misafirlikteydik kız çocuğunu itekledi bunu hep yapmaz ama sinirlenince yaptı bizde şaşırdık kime gitsem benim çocuktan için cocuk yapma diyorlar akli erene kadar benim çocukta kardes kardeş diye çok dinlendiriyor çok istiyor şaştım kaldım ne yapacam
jap Feyekum çocuk kardeş istiyo diye yapılmaz. Ebeveyn olan sizsiniz. Ekonomik ve psikolojik olarak bir çocuğa daha yetebilecek durumdaysanız yapılır. İtme vurma davranışı da zamanla geçer ama her defasında doğrusunu anlatın
hogwarts Feyekum vallahi benımkide öyle ben hiçbir yere gitmiyorum gittiğimde durmuyor sürekli peşinde koşmak zorunda kalıyorum her yere koşuyor bişeyler yapıyor evdeyim kafam rahat
Feyekum jap tabirki yapmam da küçük bebeleri seviyor diyorum olursa değişir mi oturur mi diye hayırlısı olsun me diyim hareketli hemde cokkk
birinsan14 Bu ani fevri hareketleri ne zmaan yapıyor bir gözlem yapım. Gün içinde yeterince açık havaya çıkıyor mu, sizinle babasıyla boş bol oyu oynuyor mu, ekran izliyor mu bunlar çok şeyi değiştirir. Elbette dışarı çıkacak sosylleşecek
Feyekum birinsan14 şöyle aslında iyi girişken nereye gidersem gideyim arkadaş kurar gider soyler arkadaş olalım mı olur musun diye bazen çok şaşırtıyor bazen de çok üzüyor ne yapacağı belli olmuyor hareketli ve dinlemiyor çoğu zaman komsumda çok iyi ama akşama kadar duruyor bunaltmiyo ama annemlere gideyim ağlar bunaltir bu fevri hareketini yapmaz en son yazın yapmıştı bide parkta mesala dün yine gezmeye gittik Cafe de garsona hayırdır kardeş vs böyle konuşmaya başladı bide heryer de diyo getir kardeş bilmem ne hep uyarıyorum güzel konuş diye çok acayip şımarıklığa acik coxuk nasil baş edecem bilmiyorum çok yıprattı beni
Feyekum birinsan14 ekran izliyor evet ama parka çıkarırdım hep havalar soğuyunca ara verdik kreşe de gidiyor yarım gün seneye inş tam güne özele vercem ondan sonra da 1. Sınıf zaten
Feyekum annedemir zaten 2 istiyoruz da spiralmdq yazın aldirmistim ama yapmıyoruz demekki vakti var aklı iyice ersin oyle istiyorum
Feyekum hogwarts benimki de öyle 4 kardeşiz bi ablamlara giderim öyle gitmem çok diğer insanlara annemde de burnumdan getirir