znmte1 Doğum yaptım 20 gün oldu sezeryan ile doğum yaptım.Şuan kabızlık oldu bende çok zorluyor beni bu durumu yaşayan var mı ? Ne iyi gelir acaba ?
Ayseediz znmte1 bende öyle 5 gün oldu aşırı zorluyo kabızlık ilk gün hastanede çoktım ama sonra çıkamadım lavman yaptım evde mecbur 😔 ama makatta ağrı var niye bilmiyorum 🤦🏼♀️ sürekli kayısı yiyorum içiyorum, komposto içiyorum fayda yok
humommy znmte1 duphalac şurup o kadar rahatlatıyor ki tavsiye ederim. Dikişlerim ıkınınca çok ağrıyor diye tuvalete çıkamıyordum ilk günlerde. Duphalac içince 15 dk içinde rahatlatmıştı beni çok.
Kaymakliiball Bende de oldu 40 gün olucak sezeryan olalı vee basur a döndü maalesef :( bende burda bekleyeyim 1 gün lavaboya çıkıyorsam 5 6 gün yok :(