Kaymakliiball ilk aylarda bunlar normal , ilk 3-4 ay o kadaryoruluyordum ki emzirmekten , sevemedim herkes seviyor ben mi sevemedim bir tek diyordum. Zamanla emzirmeyi de seviyoruz , bebekler daha uzun emmeden de durabiliyorlar. Biraz sabır , başka marka emzikleri de deneyebilirsiniz her bebek çok farklı