Sehercomak1301 benim oğlumda aldık yürüteç 7 aylıkken başladı emeklemeye. Bence çok uzun süre tutmadıktan sonra yürütecek sıkıntı yok. Bazen çok enerjik oluyorlar yürütecek koyuyorum hem güveniyor oluyor bende dinleniyorum o bakımdan çok ili ama günde bu saati geçmiyor üzerinde durduğu süre