MTVr benim kızım da yemiyor. Normalde az da olsa yerdi çok yiyen bir bebek olmadı hiç zaten. Laktoz alerjisi olan bir bebek. Alerjiden dolayı kilo alımı çok yavaş ve alerjen bebelwr yemek konusunda hassas oluyorlarmis. bu ay hiç kilo almamış 10 ay 14 günlük ,canı yemek isteyince yiyordu artık onu da aAltti doktor iştahı açılsın diye multivitamin verdi.Kilosu normal . Ben biraz da dönemsel olduğunu düşünüyorum 6 diş peş peşe çıkardı.Kiyaslama yapmamaya kızımın kendi ozelliklerine yoğunlaşmaya çalışıyorum . Biraz daha gozlemleyecegim eski düzenine dönerse ne ala ama.donmezse ben de strese girebilirim .