Kızlar benim bebeğim su an 45 günlük hem kolik hem süt alerjisi var zaten gazından hiç bahsetmiyorum bile. Nisan ortasına kadar izinliyim o arada kızım inşallah 6,5 aylık olcak. Ama burds bakıyorum de anneler hep uykusuz, nasıl yapıyorsunuz hem iş hem ufak bebek olayını. Acaib gözüm korktu. Ben evden çalışıyorum yarım gün dönmeyi düşüyordum ilk etapta ama şimfi bakıyorum ne kucaktan iniyor nede geceleri uyuyor düzgün. sizin tecrübeleriniz nedir? Umut var mı 😂