yagmurben_ Sol gözünde sanki kayma oluyor gibi… bu geçici midir. Yeni doğanlarda bu normal mi ? Sonradan düzelen var mı ?
senuray yagmurben_ 6. Ayına kadar bebeklerde şaşılık görülebilir normaldir göz kasları gelişmediğinden . İçiniz rahat etsin diye isterseniz gidin tabi