Ek gıdaya başladık ama maalesef ki 10 gün oldu yoğurt dışında ne veriyorsam atıyor ogurmeyi bırak zorla yutsa bile kusuyor atıyor sütüm ona yetecek kadar yok eskisi gibi şuana kadar ne emzik ne biberon kullandım mama vermeyi düşünüyorum biberonla acaba 6 aydan sonra biberonla verilse meme reddi yapar mı bu durumu yasiyaniniz var mı acep 🤔