Merhaba, bebeğim 4 ay 20 günlük. Gündüzleri cingene salıncağında sallanarak uyuyor. Geceleri ise göğsüme yapısık bir şekilde uyuyor. Bu şekilde kızım açısından da benim açımdan da hic verimli bir uyku olmuyor. Ayrıca artık cingene salıncağına sıgmayacak. Mis gibi kocaman beşiği var ama asla yatmadı. Bugün bir ilk olsun beşiğine alıştırmaya calısayım diye çok uğraştım, en az 10 sefer denedim ağladıkça kucağıma alıp sakinleştirmeye çalıştım tekrar yatırdım ama yıktı ortalığı. Asla uyumadı şimdi yine cingene salıncağında sallıyorum ağlamaktan içini çeke çeke uyudu. 🥺 Desteksiz beşiğinde uykuya nasıl alıstıracagım siz nasıl yaptınız?