2 yaşındaki kızımın ateşi var alnından temsasıs ölçerle (mesilife marka ) 36.5 çıkıyo. Koltuk altı ölçerle (chikko marka) 38 çıkıyo. Temassıza bakarsam ateşi yok diyo ama var. Sanırım benimki iyi çalışmıyor. Bana önerebileceğiniz iyi ve doğru ölçen temassız ateş ölçer önerebilirmsnz