Canparem35 2 ay oluyor spiral taktırdım adet duzenim alt üst oldu 10 gün sürüyor ayrıca parça parça geliyor kan arada bu vücut kabul etmiyor demek mi taktıranlar yazabilirse çok sevinirim
Feyzosumunannesi Canparem35 Bende burada beklim. Daha 3 gün oldu taktirali adetimin 6. Günü bugün . Ne zaman bitecek diye merak ile bekliyorum ve karnım ağrıyor surekli
Canparem35 Feyzosumunannesi ilk takdirgimda bir hafta kadar daha surmustu kanama son gunumde taktirmistim
sedasayan1111 Feyzosumunannesi peki ne zaman taktiriyorlar bir günü var mı mesela atıyorum adetin ilk günü üçüncü veya son günü falan fark ediyor mu birde devlet hastanesi takıyor mu
Feyzosumunannesi sedasayan1111 Sağlık ocağında adetimin ilk günü tahlil yaptırdım 3. Günü de sonuçlarım ile şehir hastanesine gittim aile planlamasında taktılar hemen. Ebe 3. Gün taktir demişti bende öyle gittim ama farklı günler de takılıyorum bilmem
Canparem35 sedasayan1111 benim adetimin son günüydü devlet hastanesinde ücretsiz taktırdım doktor kendisi takıyor hic acisi yok takildikdan sonra sanci yapiyor ertesi gün geciyor ama kanama oluyor ara ara hep benim 2 ay oldu
sedasayan1111 Feyzosumunannesi bizim burada da şehir hastanesi var bende mi öyle yapsam çok teşekkür ederim