Zeyzey6645 minikmelekkk bende burda bekleyim bizimde grip oldu öksürük var acaba acile gitsem ilaç verirmi 2 aylık falandı yine olmuştu ilaç veremiyoruz demişti napcaz ya 😭
_xAzrax_ minikmelekkk burnunu sürekli aspiratörle temizleyin doktora veya sağlık ocağına götürün geçmiş olsun
2cocukluanne222 minikmelekkk canim doktora götür ilk iş sabah hırıltı bronşit e çevirebilir biz geçen yattık 2 gece bronşite ceviriyomustu hiriltisi geçmedi de hava falan kullandik
2cocukluanne222 hunggr şiddeti geçti ama dış çıkardığı için salyasi çok içine dışına. Akiyo öksürüyor o yüzden