Koltuğa habire çıkıyor düştü ama sert düşmedi gördüm kolunun üzerine düştü sağ kolu ağrıyor hemen hastahaneye götürdük röntgen temiz Dr kendide baktı bir şey yok dedi ama ağrıyor kolunu oynatiyo hafif kaldiriyo ama kaldırırken agliyo vücudu titriyor yani ağrıdığı belli öğlen uykusuna da yatmamisti yatırdım şimdi uyuyo kırık falan yok diyo ama bu ağrı normal mi