Bu gün doktor kontrolümüz vardı bebeğim 23 günlük idrarda lokosit 15-20 dedi ve antibiotik verdi mamasına sabah akşam 1 çay kaşıpı koyup içir 1 hafta sonra düşmezse böbrek filmi yada ultrosonu istiycem dedi ama antibiotik için cok kücük daha önce basına gelen oldumu ?