Biz kullandık. 3 aylıkken 57 derece çıktı 10 gün kullanıp başka doktora götürdük bi şeyi yok dedi bende takmayı bıraktım. İçim rahat etsin diye başka tekrar aynı doktora götürdüm 63 derece çıktı orda da çok şükür iyi. Size de çok geçmiş olsun dereceniz bizimkine göre düşükmüş. Bu arada ben ortezi satacaktım yarı fiyatına görünce yazmak istedim kullanmanız gerekiyorsa ihmal etmeyin düşünürseniz yazabilirsiniz geçmiş olsun tekrar