DilekGunes Elele nin vardı bi tane çift yönlü kabin boy modeli. Luna mi neydi sanki model adı bakın sitesine. Fiyatlar da pahalı değil öyle piyasaya göre bence Uygun
Bendeki tek yönlü çok memnunum kaymak gibi gidiyor yolda resmen sürüş mükemmel tentesi de aşağı kadar iniyor rüzgarı falan cok iyi kesiyor. Kolay kapatilip acikiyo valiz gibi cekeboliyosun ağır da değil çok rahat ben severek kullanıyorum