Minnakelifim Abiye ve elbiseler çok temizdir. Sadece 1 2 kere giyildi. Bazı ürünlerde pazarlık yapılabilir. Bakmadan geçmeyin…
Queen_Mommm Minnakelifim yorum yapıyoruz siliniyor 4.ve 5. Resim lila renk abiye be kadar ve bedeni boyu
Minnakelifim OnderArasinAnnesi kaç beden giyiyordunuz. Eğer 38 40 beden giyiyorsanizda olur. Abiyelerin kalıpları farklı oluyor ben 38 bedenken giydim güzel durdu