Merhaba 37 haftalık hamileyim bebeğim karnımda çok gelişmiyor 2,5 yaşındaki kızım da düşük ağırlıklı doğmuştu bu da şuan öyle karnım neredeyse yok gibi moralim çok bozuluyor coraspirin kullandım hamileliğimin başından beri kan akışı olsun bebek gelişsin diye ama yok yine gelişmiyor bir iki haftaya sezeryanla doğum olacak nasıl beslenmeliyim başına böyle bi durum gelen var mı neler yapıyorsunuz