Hanımlar 3 aylık bebeğim son 1 aydır aşırı huzursuz mamayı yarım bırakıyor ve uyku dışında hep ağlıyor doktora götürdük 2 hafta önce ağzında pamukcuktan olabilir diye damla kullandık ağzına pamukcuk geçti ama hala aynı mamayı içmiyor,varmı laktoz intoleransı yaşayan varsa belirtileri neler