Yenianne41 emneozdn 2 aya son 6 gün var bizim, kendisi çıkaramıyor. 2. 40ı çıktıktan sonra düzelir diyorlar, inşallah bekliyoruz o günleri
239195 Merhaba 2 aya girdiğimizde yavaş yavaş çıkarmaya başlamıştı kızı im en büyük etkisi piyanolu oyun halısı olmuştu . Halıda hareketlenip gazını çıkarıyordu
yase75 Bizde 2 ay 23 günlüğüz gazını kendi yavaş yavaş çıkarmaya başladı bide doğduğundan beri gaz ilaçı kullanıyorum bu gaz ne zaman biter gaz bizide maf etti ya
ugrakyagiz yase75 gaz ilacını kesin bence ben 40 güne kadar kullandım bizimkide çok gazliydi sonra sürekli ayaklarını karnına doğru gotur dün öyle yapıyor kendisi
yase75 ugrakyagiz gaz ilacını bir ara kestim sancıdan iki gün duramadı doktora gittik kullanmaya devam edin dedi çok gazı var