meg2310 Bebeğim 20 günlük. Bir göğüsümün ucu yarıldı, içerisinden iltihap ve kan geliyor. Canım çok acıyor yerimde duramıyorum. O göğüsümü emzirmekten kaçıyorum. Diğeri de acımaya başladı çatlayacak diye korkuyorum. Tecrübeli annelerim önerileriniz var mı?
_mom20 meg2310 benim 24 günlük ilk zmnlar yarıldı soğanı ikiye böldüm kantaron yağı döktüm göğsüme koydum emzirmeden önce yıka emzirme bittikten sonra tekrar köy ben aşırı memnun kaldım rahatlatıyor koyduğun zmn
hepoyleolurzaten_ meg2310 Kırmızı kantaron yağı, birde mümkün olduğunca açık bırakın hava alsın. Gümüş kapak kullanmayın yaranın iyileşmesini geciktiriyor. Kantaron yağı sürdükten sonra da emzirmeden önce yıkayın. Çok geçmiş olsun