Balbeby Kizlar artık biberonu bırakmak istiyorum ne yapabilirim ne önerirsiniz siz neler yaptınız eşimle sürekli tartışıyoruz o bırak artık diyor ben daha küçük diyorum ayrıca gece beslenmeside var hala 2 yaşını doldurdu bu arada
livanurvealpinannesi61 Balbeby gece beslenmesi için geç kalmışsınız 1 yaştan itibaren kesilmeli. Gece beslenmesi çok zararlı uzmanlar önermiyor. Benim kızım 3 yaşa kadar süt içti 3.5 yaşa doğru bıraktık. Süt zararlı süt yerine başka birşey verin ama gece vermeyin uyumadan önce verin
Kumpr Balbeby ikizlerim 18 aylık doktorları mama içsinler ama biberondan değil bardaktan su içtikleri suluktan falan içsinler demişti.. ben beceremedim başarılar 😂
witcher Balbeby 2 yaş icin gece beslenmesi çok gereksiz şimdiye kadar bırakmanız lazımdı uyandıgında su verin
Kumpr livanurvealpinannesi61 devam sütü mü mama mı içti bebeğiniz (süt se günde kaç kere verdiniz acaba)
livanurvealpinannesi61 Kumpr ben 27 aylıkken süt verdim kızıma aşırı dokundu 1 yıl sonra sütü kestim direk normal süt vermiştim. Oğlum 33 aylık hiç süt vermedim 2 yaşa kadar anne sütü aldı sonra formül mama verdim