munire03 Fermix demir ilacı hakkında ne düşünüyorsunuz acaba? Kullanan var mı. Doktorumuz onu önerdi de
Deletedmom_110 munire03 bende düşünüyorum temiz içerikli bestiron kullanıyorum bir yere damlasa iz bırakıyor çıkmıyor aldınız mı bebeğiniz kaç aylık
munire03 Deletedmom_110 aldım 4 ay 8 günlük bebeğim yeni kullanıyorum. Bende bestiron alacaktım ama doktor bunu önerdi. Ses etmedim bende. Bu da leke yapar damlasa ama şırıngaya 1cc çekip hızlı bir şekilde akıtıyorum boğazına.