Kızım dünden beri asırı hapsırıyordu az az da burnu akıyo doktoru aradım iburamın zero alın gunde 3 kez yarm ölçek dedi prospektusnde 2 yas altında kullanılamaz yazıyo 10 ay 11 gunluk kızım bıyle kucuk bebeklerde kullanan varmı aceba yaZarsanız cok sevnirim şüphede kaldım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻