Minigimherseyim baglamanizla ilgili bı sorun olabilir mi yeni Molfix dışında hepsini denedim goon, eski Molfix, Prima, e bebeğin bezi, BİM’in bezi, püre soft, sleepy, önlem hiçbirinde böyle sıkıntı yaşamadım. Numara yada bez bağlama ile ilgili bı sorununuz olabilir mi. En çok goon kullandım ama hem kilulot bez hem cırtlı bez