gulcn3 Merhaba kızlar bazen bir yerlere gitmek zorunda kalıyorum ve emzirmek için yer olmuyor ben de mochinin manuel olan göğüs pompasını aldım süt geliyor ama benim göğsüm küçük olduğu için tutturana kadar çok stres yapıyorum çok yoruluyorum ben de lansinoh elektrikli göğüs pompasını almak istiyorum ama çevremde kullanan hiç yok önerir misiniz
simseklivekalpli gulcn3 ben Lansinoh çiftli elektrikli kullanıyorum. Benim de göğsüm küçük. Ama gayet güzel çekiyor.
Nisaaabbk Bende lansinoh tekli elektrik pompası var kesinlikle tavsiye ederim . Çalışan anneyim aktif bı şekilde kullanıyorum ve çok memnunum.. pişman olmazsınız .maddi imkanınız varsa çiftli elektrik göğüs pompasini alın .. ,💖