Cmrcn Herkese merhaba 7,5 aylık bebeğimin vücudunda döküntüler oldu öncesinde ateşi yükselmişti doktora götürdük el ayak hastalığı dedi bu hastalığı yaşayan var mı tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi çok huysuz 😢
Elika00 Cmrcn hiç yapacak birşey yok canım kendiliğinden geçiyor bağışıklığını yüksek tutmaya çalış sadexe
Oburiks Cmrcn Su an aynı şeyi yaşıyoruz 3 gündür , ağzının içine kadar yara çıkmış sadece su içiyor ne yapacağımı bende bilmiyorum doktorb1 haftaya geçer dedi ama ne zaman geçer Allah bilir
Cmrcn Evet ilacı yokmuş çok huysuz tüm vücudu resmen kabarmış durumda beklemekten başka çare yok o zaman 😢
Cmrcn Nurumm12 umarım kalmaz şuan elleri kolları bacakları çok fazla dışarı atmış durumda ama doktor 10 güne birsey kalmayacağını söylüyor