Taktırdım bin pişman oldum tabi herkeste aynı şey olacak diye bir kural yok ne kanamam durdu ne akıntım bitti ne bel ağrım geçti 3 ay boyunca Allah biliyor ne çektiğimi en son dayanamadım kontrole gittim doktor spiral kaymış dedi batma oluyor mu dedi evet hemde çok ama ben onu akıntıya kaşıntıya bağladım dedim olmaz öyle önce bir kan ver gebe kalmış olabilirsin dedi ve ben bayılmamk için zor tuttum kendimi 🤯😂