5 gündür tadımlara başladık ilk 3 gün yoğurt verdim 2 gündürde kabak yediriyorum, bugün kakasında çok çok az kan vardı , kakasını iki 3 seferdir katı yapıyor ek gıdadan dolayı. Alerji belirtisi mi yoksa kakası katı olduğu için zorlanarak yaptığı için olmuş olabilir mi acaba ? Çünkü onun haricinde vücudunda bir kızarıklık falan farketmemiştim.