Oncelikle durumu anlatayim arkadaslar. En ufak seyde doktora kosma taraftari degilim. 8ay 27 gunluguz. 9 ayligiz diyebiliriz. Cuma aksami ateslenmemiz basladi. 37.9 olctum o aksam ilik su vurduk eline yuzune vucuduna. Gece uyandik bir sure atesimiz 37.5lardaydi. Dun gun icerisinde ateslenmelerimiz ara ara devam etti. Aksam 38.9u gorduk. İlik suya soktuk suda oynadi hatta biraz. Bu arada 3 kere calpol verdim biraz annem pimpirikledi beni aslinda yine vermez beklerdim. Oyle titreme vs. yok iki kere ishal gibi diskilamamiz oldu dun gece ve bu sabah. Bunun disinda normal kaka da yapti. Kuru dut kaynattim birazcik suyundan icirdim iki kere de kustuk. Bu sure zarfinda bolca emzirdim sut kustuk. Simdi doktora gotur diyenler olacak aranizda belki ama yarindan once bi doktor muayenesi dusunmuyorum. Kafamdaki soru su henuz dis cikarmadik disten kaynakli olabilir mi? Ya da surundugu icin hep de ciplak yerler gittigi icin usutmus olabilir mi? Keske yaza denk gelseydi surunme zamanlari ne kadar korumaya calissak da malesef her seferinde halinin uzerinden yere gidiyo. Sabirla okuyanlara tesekkur ederim.