Kızlar çay dediğime bakmayın aslında pekmezli su vermiştim çay istediğinde emziği bıraktığından beri bu sefer ona bağlandı günde 10-15 kere çay diye ağlıyor uykudan çay diye ağlayıp kalkıyor artık gına geldi sanki küçük bebeğim var gece yarısı bez değiştiriyorum. Emziği bıraktı bırakalı uykuyu kaybetti. Oysa emziği bırakırsa kesintisiz uyur diye düşünmüştüm. Sizce ne yapmalıyım?üzüm Pekmezi yerine andır pekmezi koydum belki içmez diye ağlayıp başka çay diyor , ağlasın verme diyeceksiniz belki ama gece uykulu uykulu hele ortalığı ayağa kaldırır